Trening

LOS tilbyr et variert treningstilbud.

SiO Athletica

Treningstilbudet hos SiO er åpent også for studenter som ikke er medlemmer i SiO, og studentene ved LDH vil kunne fortsette å trene ved SiO Athletica.

Informasjon om dette tilbudet finner du her: www.sio.no/trening

Bedriftsidrettslaget på Lovisenberg

LOS - Lovisenberg Studentvelferd, har inngått et samarbeid med Bedriftsidrettslaget på Lovisenberg (B.I.L). Studenter har dermed fått gratis tilgang til et treningsrom på campus som du kan lese mer om her.

Dette betyr at:

• at studentene kan benytte treningsrommet i kjelleren på Cathinka Guldbergsenteret fra kl. 7.00 til kl. 15.00 og fra kl. 18.00 til kl. 22.00. Tidsrommet fra kl. 15.00 til kl. 18.00 er forbeholdt ansatte på Lovisenbergområdet. I helgene har studenter tilgang til treningsrom fra kl. 07.00 til kl. 22.00  (bruk sideinngangen for å komme inn på Cathinka når hovedinngangen er stengt, husk studentkort). Stengt på helligdager. Bruk av treningsrommet gjennom LOS er forbeholdt studenter ved LDH. Du må ha med gyldig studentkort og kunne vise dette ved kontroll.
  • at studentene er velkomne til å delta ved felles arrangementer på campus som Volley Open og Lovisenberglekene.

Fotball

LOS disponerer banetid på Cageball Nydalen torsdager fra kl.17:45-18:30 (gjelder fra 16.08.18). Meld deg inn i Facebook-gruppen LOS - Fotball for mer informasjon.

Dans

Høsten 2018 vil det arrangeres dans fredager fra 26. oktober til 23. november kl.16:30-18:00. Dans vil foregå på Danseløvene (Hasleveien 28).

Nivå: alle. Koreografier lages ut fra studentenes ønsker.

Det undervises i alt fra afromix (dancehall, salsa, afro fusion, afro beat, reggae), contemporary (Urban hip hop) og hip hop++.

Undervisningen ledes av BIS17-student Robert Oshana som har 3,5 års erfaring med dans, og som også ledet dansetimene forrige semester. Det er åpent for at også andre studenter kan delta som instruktører hvis ønskelig.

OSI (Oslostudentenes Idrettsklubb)

Oslostudentenes Idrettsklubb (OSI) er en frittstående idrettsklubb drevet for og av studenter. De har 32 forskjellige grupper som organiserer aktiviteter under et bredt spekter innen idrett og friluftsliv. Sjekk gjerne ut hjemmesiden deres og se om det er noe som virker interessant: http://osi.no

Enkelte av gruppene forutsetter betaling av treningsavgift til SiO Athletica da de bruker treningsrom og –anlegg i regi av dem.

SATSELIXIA/Friskis og Svettis

BIL har treningsavtaler med SATSELIXIA og med Friskis og Svettis. Begge disse har studentmedlemskap med bedre betingelser enn ansatt-rabatten, og det anbefales derfor å bruke studentmedlemsskapet i stedet: SATSELIXIA eller Friskis og Svettis.

RAW+LOS

RAW Yoga

Som student ved LDH får du 5 klipp for 650,- hos RAW Yoga Oslo. Ta med deg studentbeviset og kjøp klippekort i resepsjonen på RAW Yoga. Klippekortet har 6 måneders gyldighet.

Sjekk timeplanen her.

Spørsmål? Send en e-post til info@rawyogaoslo.no