Bachelor i sykepleie

Et treårig heltidsstudium på en av landets største sykepleierskoler. Bachelorgraden består av 50% praksis.

Masterstudium

Masterstudium i   avansert klinisk sykepleie med spesialisering i allmennsykepleie og intensivsykepleie

Videreutdanning

I spesialfeltene operasjonssykepleie, nyfødtsykepleie, palliativ omsorg og sykepleie til syke gamle mennesker.

Hvor er vi

Lovisenberg diakonale høgskole
Lovisenberggt. 15b, 0456 Oslo
Tlf +47 22 35 82 00

Studiestart høsten 2017

Bachelor

Studiestart for 1.års studenter er tirsdag 15. august.

Det blir studiestart for 2.- og 3.års studenter mandag 14. august.

MEVU

Alle NYE studenter ved master-og videreutdanningene begynner mandag 28. august. Dette gjelder Masterstudium i avansert klinisk sykepleie (spesialisering i allmennsykepleie/intensivsykepleie) både heltid og deltid, Videreutdanning i operasjonssykepleie, Videreutdanning i sykepleie til syke gamle mennesker, Videreutdanning i nyfødtsykepleie samt Videreutdanning i Palliativ omsorg.

For nåværende studenter:

Studenter som begynner på sitt 3. semester i Masterstudium i avansert klinisk sykepleie begynner mandag 14. august.

Studenter som begynner på sitt 3. semester i Videreutdanning i operasjonssykepleie begynner mandag 14. august.

Studenter som begynner på sitt 3. semester i Videreutdanning i sykepleie til syke gamle begynner mandag 21. august.

Åpen dag på LDH

I mars hvert år holder vi åpen dag for deg som er interessert i å studere sykepleie hos oss. Det blir omvisninger og mulighet til å forhøre seg om bachelorgraden i sykepleie samt våre videreutdanninger og vårt masterprogram.